T’ajudem

D’entrada…
Com puc formar part del Bocamoll?

És molt,molt fàcil. Només t’has de registrar i llestos. En un tres i no res formaràs part de la nostra petita-gran família. Per fer-ho, omple el carro de la compra amb tots aquells productes que vulguis i abans de pagar, suma’t a El Bocamoll!
Hi ha permanència?

No, nosaltres no us posem condicions. No és el nostre estil. Ens agrada que puguis entrar i sortir quan vulguis, sempre que vulguis. Nosaltres t’estarem esperant en tot moment.
Pagament
Quins pagaments accepteu?

Les compres es podran pagar amb targeta de crèdit o dèbit (Visa i Mastercard).
Es segur pagar amb targeta?

Sí, dediquem un gran esforç en disposar de tots els recursos per a garantir la seguretat en les teves compres. El Bocamoll utilitzem sistemes de “pagament segur” d’entitats financeres preparades pel comerç electrònic.
Com i quan s’efectua el cobrament d’una compra?

En els pagaments amb targeta de crèdit o dèbit, es carregarà en temps real, a través de la passarel·la de pagament de l’entitat financera corresponent, una vegada s’hagi comprovat que les dades registrades són correctes.
Comandes i entregues
Acabo de realitzar una compra. Quan rebré la meva comanda?

Les comandes s’entreguen en un període d’entre 1 i 4 dies, exceptuant dissabtes, diumenges i festius. Per a enviaments fora de la península, cal contactar amb: info@elbocamoll.cat
El Bocamoll fa enviaments a les Canàries?

Per enviaments fora de la península, ens podeu escriure un e-mail a comandes@elbocamoll.cat i ho gestionarem internament.
Què faig si no m’arriba la comanda en el període estipulat?

Si la comanda no t’arriba en un període màxim de 7 dies, posa’t en contacte amb: comandes@elbocamoll.cat
Canvis i devolucions
Puc tornar una compra?

Sí, evidentment. Això sí, per fer-ho disposes d’un període màxim de 48 hores per notificar-nos la devolució a: comandes@elbocamoll.cat
Tot i així, us recomanem que en el moment de rebre el paquet:

  1. Comproveu que la comanda que us ha arribat és la correcte, en el moment de l’entrega
  2. Senyaleu qualsevol anomalia a l’albarà d’entrega, fent constar les reserves i signant.
  3. Els nostres proveïdors de transport, no permeten la devolució del paquet si el client ho obre davant seu. Tot i així, si detectes que la caixa, exteriorment, està malmesa, no acceptis el paquet. El nostre partner ens ho notificarà i automàticament us tornarem a enviar la comanda sense cap cost afegit per a vostè.
Què faig si el vi que m’heu fet arribar està en mal estat?

Ens has d’enviar la incidència a: comandes@elbocamoll.cat el més aviat possible i nosaltres et donarem tots els detalls per resoldre-ho.
Què faig si la comanda m’arriba en mal estat?

D’una banda, si la comanda arriba en mal estat perquè, exteriorment, el paquet està malmès, ho heu de notificar immediatament al transportista quan us faci l’entrega i rebutjar-lo. Ells ens ho notificaran immediatament i nosaltres ens encarregarem de tornar-ho a enviar de nou, sense cap cost addicional. De l’altre, si els productes sol·licitats estan en mal estat ens heu d’enviar un e-mail, en un període màxim de 48 hores, a: comandes@elbocamoll.cat i ho gestionarem personalment.
Què faig si la meva comanda està incompleta o no és el que vaig comprar?

Quan vegis que el paquet no correspon a la comanda que vas fer on-line, o detectes que falten productes que has pagat, no ho dubtis ni un moment: escriu-nos, explicant-nos el cas, a: comandes@elbocamoll.cat Ens esforçarem per resoldre-ho en menys de 24 hores.
Convida als teus amics
Com puc convidar als meus amics?

Sí, pots compartir el codi: FRIENDSBOCAMOLL entre els teus amics, tantes vegades com vulguis. Si ho fas, t’ho agrirem enormement i ho tindrem en compte 😉
Com funciona?

És molt senzill! Només els has de dir que, quan es registrin utilitzin aquest codi i tan tu com ells gaudireu de molts avantatges!
Servei d’Atenció als Clients
Com puc contactar per telèfon amb l’equip del Bocamoll?

Per telèfon ens pots trucar, de 9 del matí a 8 del vespre, al 693.782.552.